marți, 13 ianuarie 2015

Intrebare rasp corect


  1. In conceptia de marketing obiectivul principalal firmei este:

b)    succesul pe piata

  1. In conceptia de marketing firma trebuie:

b)    sa produca si sa ofere pietei numai ce cere efectiv

  1. In conceptia de mk mediul este:

b)    nu este neaprat ostil firmei

  1. Care din functiunea de mai jos nu intra in sfera de interes a mk?

b) proiectarea produselor noi

  1. Ce tip de concurenta apare intre 2 firme care satisfac aceleasi nevoi dar cu produse diferite ?

a)    indirecta

  1. Intr-un spot publicitar firma compara avantajele ultimului ei produs cu produsele similare ale firmei X si Y nominalizandu-le. In care tip de concurenta se incadreaza actiunea firmei?

b) neloiala

  1. Prin care din relatiile de mai jos nu se determina piata produsului:

c)     Cij = Nij · Ij

  1. Nonconsumatorii carora la lipseste nevoia care poate fi satisfacuta cu un anumit produs sunt:

a)    absoluti

  1. Cand conjuctura este favorabila pentru cumparator ea este pentru vanzator:

b) nefavorabila

  1. Cand o firma aplica ca strategie mentinerea pe piata:

a)    cand potentialul firmei este limitat



  1. Care din urmatoarele metode de culegere a datelor, in cercetarea de marketing, se face fara consimtamantul explicit sau cooperarea subiecului?
a)    observarea

  1. Prin care din intrebarile din chestionar se poate constata daca persoana intervievata stapaneste problema pusa in discutie
c)     intrebari de control

  1. Care din metodele de administratie a chestionarelor asigura reprezentivitatea esantionului supus cercetarii si prin aceasta caracterul real al informatiilor

b)  administrate prin operatori ca ancheta

  1. Conceptul de distributie a produselor include

d)    toate cele de mai sus



  1. Care sunt participantii obligatorii ai unui canal de distributie

c)  producatorul, consumatorul

  1. Canalul direct este specific

a)    Serviciilor

  1. care dintre intermediarii de mai jos beneficiaza (de renumeratie cred…) independenta fata de producator

b)  remizierii si mandatorii

  1. Miscarea si manipularea bunurilor de la locul unde sunt produse pana la cel de consum / utilizare apartine

b) Logisticii produselor

  1. Politica promotionla a unei firme urmareste

c) Ambele

  1. Cum este de preferat derularea unei publicatii prin ziart:

b)  Zilnic intr-un ziar local sau de tiraj mai mic



  1. Care din metodele de mai jos se include in categoria metodelor promotionale

b)    Publicitatea la locul vanzarii

  1. Sponsorizarea unor manifestari stiintifice / culturale este o tehnica a

a)    Relatiilor publice

  1. Marca face parte din componenta

b)    Acorporala

  1. Care sunt cele mai inovatoare produse

b)    Cele care creaza noi nevoi

  1. In componenta acorporala include

a)    Termenul de garantie



  1. Ciclul de viata a unui produs este cuprins intre

b)    Data aparitiei lui pe piata si cea a disparitiei lui de pe piata

  1. In care din urmatoarele situatii avem un ciclu de viata defavorabil

a)    L+C > M+D

  1. Care este impactul revolutiei tehnico stiintifice contemporane asupra ciclului de viata al unui produs

b)    Il scurteaza

  1. pragul de rentabilitate este

b)    cantitatea minima ce trebuie vanduta dintr-un anumit produs

  1. Care din metodele de mai jos asigura obtinerea pretului real al produsului

Nici una



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu